22. februára 2011

Efektivita registrácie webstránky do Platených Katalógov

Výhodou spoplatnenej registrácie alebo plateného zápisu je získanie spätného odkazu - v mnohých prípadoch s vyššou autoritou (kvalitou) v porovnaní s využívaním služieb registrácie odkazov do bezplatných katalógov.
Tzv. Platené Katalógy vo väčine prípadov disponujú vyššou autoritou, s dôvodu nižšieho počtu registrovaných odkazov (ako u bezplatných katalógov)

Efektivita registrácie webstránky do spoplatného katalógu sa odvíja najmä od rozpočtovej situácie spoločnosti, resp. pre spoločnosti s nižším obratom a nízkym rozpočtom vyhradeným pre marketingové aktivity sa môže platená registrácia - najmä do kvalitnejších katalógov ukázať ako nevýhodná resp. neefektívna, pre výšku registračných poplatkov.

Efektivita zápisu do katalógov s vyššou autoritou
Za katalóg s vyššou autoritou možno nepochybne považovať Yahoo Directory - ktorý disponuje samostatne vysokou (atraktívnou) autoritou. V porovnaní napr. s katalógom Business, ktorého registračný poplatok je približne $299.00/rok - teda rovnaký ako v Yahoo Directory, je v prípade záujmu o registráciu výhodnejšie resp. efektívnejšie využiť služby katalógu Yahoo. 

Dôveryhodnosť, Doba Registrácie, Spätné Odkazy
V rámci online marketingu sa odporúča registrovať webstránky do dôveryhodnejších katalógov, teda do katalógov, ktoré disponujú dlhšou dobou pôsobnosti (existencie) príp. disponujú vyššou mierou komerčnej popularity.
Katalógy poskytujú premanentnú alebo špecifickú dobu registrácie odkazov. Výhodou permanentného zápisu je najmä výška poplatku s dlhodobého hľadiska, nevýhodou je pravdepodobnosť zániku katalógu a teda straty spätného odkazu a aj finančných prostriedkov.

Registráciu odkazov do dôveryhodných katalógov s rôznou autoritou, možno považovať ako efektívnu formu online marketingu. Získavanie odkazov ich nákupom prostredníctvom inzertných webstránok rovnako ako spoplatnená registrácia webstránok do katalógov, ktoré registrujú veľké množstvo webstránok za nízke poplatky sa Neodporúča! - pre riziko straty autority vlastnej webstránky  resp. penalizácie webstránky zo strany internetových vyhľadávačov, ktoré vedie k prepadu na pozíciách príp. k jej neindexovaniu (neobsiahnutiu) vo výsledkoch vyhľadávania.

1 komentár:

  1. Thanks for your write-up that pay-per-click is actually another the most effective and the useful
    method for this marketing along with for your acceptance with the business. The acceptance
    connected with PAY-PER-CLICK is actually increasing
    everyday along with the majority is effective on it.

    search engine marketing
    ppc management services

    OdpovedaťOdstrániť