21. februára 2011

Štruktúra ON PAGE a OFF PAGE Optimalizačných Faktorov

Pozitívne ON PAGE SEO Faktory:

  • Definícia Názvu, Popisu a Kľúčových Slov webstránky
  • Obsiahnutie zadefinovaných kľúčových slov v obsahu webstránky
  • Počet odkazov na webstránke - nižší ako 100
  • Veľkosť webstránky - menej ako 100kB
  • Aktualita obsahu

Negatívne ON PAGE SEO Faktory:

  • Nedostatok textu resp. jeho nízky obsah v rámci webstránky
  • Vysoká hustota, opakovanie (výskyt) konkrétnych slov
  • Odkaz na webstránky s ilegálnym obsahom
  • Obsiahnutie rámov <IFRAME> v zdrojovom kóde

Pozitívne OFF PAGE SEO Faktory:
  • Počet Spätných Odkazov - odkazov smerujúcich na webstránku, vo všeobecnosti platí - čím vyšší počet spätných odkazov, tým vyššia efektivita vplyvu na SEO
  • Kvalita Spätných Odkazov (Autorita) - je závislá od autority webstránky s ktorej odkaz smeruje. Na autoritu má vplyv počet odkazov smerujúcich na webstránku a počet odkazov smerujúcich s webstránky
  • Existencia Webstránky - doba existencie webstránky, platí - čím dlhšia existencia webstránky, tým lepšie

Negatívne OFF OAGE SEO Faktory:
  • Nedostupnosť Webstránky - spôsobená chybou v jej zdrojovom kóde alebo výpadkom servera
  • Pomalé Zobrazenie Webstránky - je ovplyvnené nedostatočnými technickými parametrami servera príp. nedostatočnou rýchlosťou jeho internetového pripojenia.
  • Žiadne Spätné Odkazy - neexistencia spätných odkazov vedie k neobsiahnutiu webstránky vo výsledkoch vyhľadávania v internetových vyhľadávačoch

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára