21. februára 2011

Podpora Predaja - Online Marketing

V rámci Online Marketingu možno rozdeliť Podporu Predaja na:
  • Priamu Podporu Predaja - aplikáciou ktorej sa sleduje priama podpora predaja produktov, teda predaj produktov prostredníctvom internetu resp. využívaním jeho základných služieb - napr. Prevádzka informačnej webstránky, internetového obchodu, atď.
  • Nepriamu Podporu Predaja - je tvorená súborom činností súvisiacich s podporu webstránky spoločnosti resp. s jej propagáciou, ktorou sa sleduje nárast počtu návštevníkov - potencionálnych zákazníkov, ktorí by mohli mať záujem o produkty spoločnosti.

Nepriama Podpora Predaja
Nepriamu podporu predaja možno zadefinovať do nasledovných skupín:

  • Propagácia webovej prezentácie (webstránky) - v grafickej alebo textovej forme, v rámci internetu alebo mimo neho.
  • Stabilita a rýchlosť zobrazovania webstránky - je ovplyvnená výkonom servera, na ktorom je webstránka uložená
  • Funkčnosť webstránky - je ovplyvnená kvalitou jej developovania (programovania)
  • SEO Optimalizáciou (Search Engine Optimization) - optimalizácia webstránok pre vyhľadávače, je súborom aktivít (postupov), aplikáciou ktorých docházda k zobrazovaniu webstránok vo výsledkoch internetových vyhľadávačoch na vyšších priečkach, čo s pravidla vedie k zvýšenej popularite resp. návštevnosti webstránky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára